Identifikační číslo: RP19-25DT1/006
Poskytovatel: Zlínský kraj
Období realizace: 1/2025 – 1/2026
Výše dotace: 30 000,-Kč (50 %)
Projekt naplňuje všeobecnou specifickou primární prevenci. Programy jsou součástí dlouhodobého, kontinuálního a systematického preventivního působení, podporují práci třídního učitele, začleňují nové žáky, stabilizují či zlepšují třídní klima.
Ve spolupráci s certifikovanou organizací a střediskem volného času realizujeme:
- V pátém ročníku třídenní adaptační pobyt (příchod nových žáků).
- Rozvoj kolektivu – 6. třída, IV. A
V souladu s cíli Školní preventivní strategie i Preventivního programu školy (SEPA) navazujeme na předchozí roky, kdy jsme realizovali preventivní programy pod stejným názvem (Naše třída – moje parta I.-VII.) Kontinuálnost programu se stálými vybranými organizacemi výrazně pomáhá v předcházení vzniku rizikového chování žáků a sehrává důležitou roli v péči o wellbeing. Vybraní lektoři jsou dlouhodobě našimi partnery. Do přímé práce s třídním kolektivem vstupují po vstupní konzultaci s třídním učitelem, asistentem pedagoga a ŠMP. Výběr zapojených třídních kolektivů vychází z aktuálního stavu, reagujeme na jejich specifika a potřeby včetně potřeb třídního učitele.